maandag 30 januari 2012

Verjaardags kalender Januari Don

Zag zo'n leuk idee op de blog van Don en Daisy .
Iedere maand verschijnt er een nieuwe stempel van Don en Daisy en die kun je dus leuk gebruiken voor een verjaardags kalender. De kale kalender kun je op het blog downloaden.
Dit is mijn versie van de maand Januari. Nog net op de valreep af!
Ik heb kraftpapier gesneden op A4 formaat.
het Design papier is Winterpark van Echo park
De kalender heb ik uitgeprint, uitgesneden , randje distresst en gemat. De boom heb ik getamponeerd met Distress inkt Antique linnen, ik heb het restje papier waaruit je de boom hebt uitgestanst gebruikt als sjabloon. Hoop dat jullie me zo snappen.
En daar is die weer.... schaatsende Don, Jullie begrijpen wel dat ik hem erg leuk vind!
Dit keer ingekleurd met Flexmarkers. De boom en het hek zijn Creatable's van Marianne Design.

Een gezellige warme avond verder,

Colinda

4 opmerkingen:

  1. wow Colinda this is fantastic, what a great idea and layout for a calendar page, I love how you brought that image to life...fantastic designing
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee...
    Hij is echt leuk geworden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dit leuk en heel mooi.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous calendar and so cute too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!